PRAGA DRAGON EVO

JEĎ RYCHLE! BRZDI TVRDĚ!

CIK-FIA homologovaný brzdový systém. IPKartingový brzdový systém je považován za nejlepší ve světě kartingu. Tento jedinečný systém byl klíčový při vítězství světového poháru KZ1 2012. RBS Zadní brzdový systém ventilované Ø195 mm zadní brzdové kotouče

VŠECHNY VERZE JSOU VYBAVENY ZADNÍM BRZDOVÝM SYSTÉMEM, A S OHLEDEM NA VAŠÍ VOLBU, ČI KATEGORII, SI MŮŽETE PŘIDAT POSUNOVACÍ BRZDOVÝ SYSTÉM, ANEBO PŘEDNÍ MANUÁLNÍ BRZDU.

NOVÉ vylepšené DÍLY KTERÉ JOSU SOUČÁSTÍ standartního PODVOZKU

SPECIÁLNÍ VOLITELNÉ DÍLY

NEJLEPŠÍ MATERIÁL PRO TY NEJLEPŠÍ

Naši inženýři neustále vyvíjejí nová řešení spolu s oficiálními závodními týmy tak, aby byla více efektivní a účinná.

PRAGA DRAGON EVO JE SPRÁVNÁ VOLBA PRO JEZDCE KTEŘÍ MAJÍ ČISTÝ A PRECIZINÍ STYL

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

  • Ø30 × 2 - Ø 32 x 2 mm trubkový rám vyroben z vysoce - pevností 25CrMo4 oceli
  • FP7 - Stilo karoserie s CIK-FIA homologované podpěr
  • hydraulický brzdový systém, brzdový čerpadlo s sběrné nádrže olej, plovoucí železo obsazení brzdový kotouč:
    RBS: větrané Ø187 mm zadní brzdový kotouč
    FMB: Ø140 mm přední brzdové kotouče + odvětrávaná Ø187 mm zadní brzdový kotouč
    STR: větrané Ø149 mm přední brzdového kotouče + větrané Ø187 mm zadní kotoučová brzda
  • horní linie řízení systém Ø330 mm, "Le Mans" volantu
  • 8.5 L o objemu nádrže
  • hořčíku O5 palce kola, 130 mm (vpředu) - 212 mm (vzadu) s beadlock šrouby
  • "Závodní" sedadla, velikost 1 | 1+ | 2 | 3 | 4
  • Ø50 x 2 x 1030 mm, S | ČS | M | MH | H | EH | X nápravy
  • Ø25 mm spidles s Ø10 mm šéfů a převýšením - regulace kolečko desky

ROZMĚRY

Rozvor XS3: 1055 mm
XS1: 1045 mm
DD2: 1055 mm
MINIMAX: 1010 mm
Celková délka 1940 mm
Celková šířka 1315 mm
Celková výška 545mm
Hmotnost RBS: 50 kg
FMB: 52 kg
STR: 54 kg